you can talk all you want but my skin is really thick.

var i skolan idag, vid kl 11 cyklade vi i elevrådet upp till edsken och åt lunch.medans dom andra i skolan fick äta nå äckliga makaroner så blev det för min del en hamburgertallrik. mkt gott!

sen tillbaka till skolan och ha lite lk, spanska och sista lektionen med svenska. gjorde typ ingenting där heller. det märks att skolan snart är slut. vi gör typ ingenting på lektionerna för att vi är klar med sakerna vi ska göra och bara sitter och leker ist.

blev hem,käka och sen cykla till edsken igen och bada med emil,alex,kimpan och fanny:)
asnice men kallt i vattnet så tog bara ett snabbdop efter typ hundra år. sen cyklade vi hem för det regnade och nu sitter jag här hemma, nyduschad och har täcket omkring mig.

ska nog gå upp och ta lite kvällsmat , lite sen men ändå, och kolla på lite NCIS sen blie antingen the menatlist eller desperate housewives.
Puss

bilder ifrån dagen:


kim

alex,emil och fanny.

jag,alex,emil och fanny.

emil

såg en sån här också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0