yesterday.

var till edsken nästan hela dagen igår med alex,fanny, emil och olivia. badade och stekte som fan.
asnice väder var det, tep 30 grader i solen. haha jag åt typ 3 glassar för det var så varmt.

drog hem vid 5 tiden , duschade och drog ner på bruket och var med P ett  tag. satt mest och pratade. åkte karusell gjorde vi också. provade virvelvinden och det var ju ganska kul. 

åkte hem, packade lite grejer och åkte sen upp till kimpan, där hon, jag , fanny och oliva åt lite tacos och jordgubbar med grädde. mummssiiggt värre.
chillade lite och åkte sedan ner till bruket. cyklade 4pers på en cykel, det är grymt det!  åkte lite karuseller och va med folk och vissa var ju lite fullare än andra. haha! var ute ett tag tills myggorna höll på att döda mig , sen gick jag, emil och alex hem till emil, medans tjejerna drog hem till kimpan igen.
vi tittade på Bolt tills vi somnade. hann bara se typ mindre än halva filmen tills jag somnade. yey thats my day. 

Bilder :

kimpan, fanny.

olivia. lägg märke till jordguben som ser ut som ett hjärta.

kimpan.

ffnnyyy.


jh.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ehmnnn, omg :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

2009-05-31 @ 23:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0