yesterday and todayy.

blev att kolla på esc igår kväll med olivia , fanny kimpan, ante o martin. haha dom satt mest tysta och vi var typer uber hypra. kul vare iaf.ante och martin drog hem vid 12 tiden kanske sen somnade vid kanske 3 ngngång och hade typ damp hela natten.
har varit med min lillebror och fanny hela dagen idag. har varit as kul. får tid aldrig tid att vara med han för jag är bara här varannan vecka o då brukar jag oftast va med min kompisar. har typ lekt i sandlådan, spelat fotboll och gungat med han. jätte skönt att bara få ha en lugn dag.  no makeup och mjukis kläder är ett stort plus.  lägger väl in lite bilder snart sen igår och idag. förlåt för den dåliga uppdateringen men från och imorgon blire bra igen.  men nu blir att kolla på gossip girl.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0