schools out soon.

skolan idag igen som vanligt.  först lite spanska , där jag fick reda på att nästa vecka har vi ingen riktig spanska lektion. på måndagen är hon inte där så vi får papper att göra ist, tisdag ska vi spela brännboll mot tyskan och engelskan och på torsdagen ska vi ha picknick. yeyy! fun week. sen blev det engelska prov som gick sådär tror jag och sen hemkunskap. gjorde en kyckling sallad och baguetter. mumma på det kan jag säga. plus att bella ska börja klassen i höst och hon var här hela dagen idag och vi är grymma på att göra kycklingsallad. sen blev det lite so redovisning och svenska, kollade på kalle och choklad fabriken.

gick till hoforshallen och kollade på åttornas mässa. grym är jag på att spika... eller inte. sämst tid av alla tror jag. är hemma nu iaf.

men nu måste jag dra på träning. skriver och lägger in bilder sen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0