school.

hejjjssann på er alla!
har varit i skolan idag, hade inte så mkt lektioner idag.  jag var inte med på idrotten, gjorde typ ingenting på engelskan för jag var klar, no provet var klart på 15 minuter och matten har vi nästan jobbat klart hela boken så jag jobbade typ ingenting. väldigt skön dag må jag säga! :) blev äckel soppa till lunch så jag och kimberly drog till sparköp och köpte en stor marabou och en varsin powerking. haha fetton.....
lite bilder från dagen:

     

vilken stjärna! pusss.
 
yeah.
   
ner på mellanstadiet var vi också:)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej! jag heter Olivia.. jag är emo :)!

2009-05-13 @ 22:26:21
URL: http://oliviaeklovs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0