yeeyh.

blev upp vid halv 10 imorse. fixade mig och cyklade sen ner till stålringen.
skulle möta patric där, men han sov fortfarande, men jag smsa så han vaknade.
matchen slutade 4-1 till saik.
en reporter ifrån arbetarbladet och gefle dagblad var där och vårat lag var veckans lag i sporten.
blev intervjuad om hur det var att vara ensam tjej, varför jag var med och spelade och sånt.
tog kort gjorde han också, får ett mail av han sen så får jag väl se. 
och glöm inte att titta i tidningen efter vårat lag.
cyklade hem sen och åt lite mat.
har pluggat lite matte och engelska nu, inte så kul.
ska åka ner och köpa lite fika tills imorgon då var har fliluftsdag.
ska cykla till korså bruk , grilla lite där och spela , fotboll, brännboll och kubb och sånt . sen cykla hem igen, det blir väl 4,5 mil att cykla ungefär. sen ska jag prova träna fö första gången på nästan två veckor nu. ska bli hur kul som helst!

ingemar och hans pappa är här och håller på att bygga om utanför mitt rum på nedersidan av tomten.
vi gör om typ en liten altan, dom har hållit på hela långehelgen nu och blir förmodligen klart idag.
skit snyggt blir det iaf.

men nu ska jag åka med mamma och handla mat.
Puss

Kommentarer
Postat av: H A N N A [ e s t h . b l o g g . s e ]

det blir 3 mil sammanlagt :)

2009-05-24 @ 22:00:19
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0