now were sitting in the top of the world

hallå! :)
blev en snabb dusch och sedan fix för min del. sen har jag pluggat, pluggat och pluggat ännu mer. uscch vad det är jobbigt. sen blev det ner till posten och hämta ut datorn. har öppnat paketet nu och den är skit snygg! väldigt nöjd är jag.men jag tänker vänta tills ingemar kommer hem så han kan installera allt och fixa med den så att det blir bra. tyvärr har jag inte fått hem min klänning än. den kommer nog om någon dag ist. ska ner till kansliet och hämta ut pengarna jag har fått för att jag har dömt en match i helgen snart. sen ska jag plugga ännu mer. justia , jag har precis pratat med dom på hälsocentralen och jag kommer inte få träna på en hel vecka nu för att jag har ont i benet, fyfan.... jag ska ingå en behandligsplan och smörja någon smörja på benet 3ggr om dagen i en vecka. joobbigt, men jag hoppas att det blir bra!  men jag tänker iaf vara med på matchen ikväll, så imorgon börjar jag med det. ska spela första hemma seriematchen ikväll med damlget. wish me luck! men börjar ändå på bänken. aja nu ropar mamma att vi ska åka.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0