när livet sviker är det bra att vara två.

skolan idagrå, först idrott. lite baseboll och sen springa 2,5 km. trodde jag skulle dö, hade skit ont i benet och har inte tränat på evigheter nu pga min skada.
sen engelska prov som gick ganska bra tror jag, lite lunch, no och sedan skulle jag ha matte men våran lärare var inte där och ingen vikarie heller så vi fick papper hem som vi skulle jobba med ist.
stannade kvar i en timme eller så och gjorde klart pappret och va med folk.

åkte hem och sedan ner till hälsocentralen. skulle kolla mitt ben, men bara hos en sjuksköterska för att de inte hade ngn läkar tid på fleera veckor så fick ta sån tid ist och sa dom ngt jag inte visste då ? nej.... typ att jag skulle vila och så. men hell no, mitt ben är nästan bra nu och jag tränar ju. aja får väl skylla mig själv om det blir sämre.

är hemma nu och skulle va med P men har en sån jävla huvudvärk och just nu regnar det. blää. får väl hitta på ngt imorgon eller nåt ist.

tagga helgen då! bessemerfesten on. ska bli kul men stressigt. min fredag är liksom att först vara i skogen på skoltiden då och göra ett hemligt uppdrag ^^. sen sluta vid 4, sen halv 5 eller nå samling , 18.00 match i ockelbo, sen när jag kmr hem partyy! yey, men ska upp 7 morgonen efter-.-' vi ska städa med laget för att samla in pengar och jag vill verkligen inte. både söndag och lördag morgon ska vi göra det-.-' usscch. aja tar väl typ en timme sen får jag väl åka hem och sova igen.

åhhh jag har fått tillbaka mitt födelsemärke eller vad det nu kallas som jag hade när jag var liten... så sjukt ful är det och jag hatar det! den kom fram nu när jag har solat i svenska värmen och solen dom här senaste dagarna. hade märket tills jag var typ 6-7 år sen försvann det och nu kommer det fram igen, villintevillinte.  hoppas iaf inte att det blir större som förr och att den försvinner igen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0