my day.

förlåt med den dåliga uppdateringen men det ska jag ändra på , har bara inte haft så mkt tid. 
men iaf sblev det till skolan idag.  ganska lugn dag och fick sluta en timme tidigare. tummen upp på det.
har läst klart en jätte bra bok på svenskan, den heter Tillammans. grymmt bra.
den handlar om tre personer som träffas på en matlagnings kurs och blir bra vänner men alla har olika förflutna. jätte bra tycker jag att den är iaf.
blev till hoforshallen och sola med bästa olivia när vi slutade. jätte skönt  vare och jag hade inte gjort det på länge.
cyklade hem, käkade lite mat och pluggade matte som tusan. låg så mkt efter för att jag hade missat två lektioner så har jobbat jätte mkt nu iaf. 
åkte sedan ner på min fotbolls träning, eller jag var där och kollade iaf. kul, men fick en boll på fingret av joel så halva min nagel är av. svider som fan gör det iaf.  arsel.... haha nejdå :)
gick hem sen med en massa dårar och nu sitter nu och kollar på Navy CIS . grymmmt bra (Y)
Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0