maaad.

jag blir så sjukt arg på folk som tror att dom är bäst och trycker ner alla andra.  så jävla falska , jag fattar inte liksom vad tjänar man på att säga att nån är en bimbo när personen själv bara är helt falsk i hela sig. jag får väl se ut som jag vill och hänga med det folk jag vill. blir så arg på att folk bara snackar skit om en och ingenting egentligen är sant. allt beror nog på att personen är så avundsjuk på andra som faktiskt har ett liv och inte bryr sig vad alla andra tycker.  vissa tror jag är så osäkra i sig själva att den måste trycka ner andra för att visa att den är starkare och mkt bättre. men nej så är det inte. jag står för mig upp själv. jag tänker inte sitta här och bara se på. men jag blir så sjukt besviken av att höra allt snack hela tiden, lägg av för fan!  hur omogna får man va egentligen, get a life liksom! 
sen blir jag så arg på att folk säger jävla neger och sånt, asså min mamma kmr ifrån thailand, men wtf man bestämmer ju inte själv hur man ska se ut. ska jag spraya hela mig med vit så att folk ska acceptera mig ?  bara för att man har en annan hudfärg betyder ju inte det att man är helt dum bara för det. 
ni kanske inte tror att jag tar åt mig , men det gör jag. även fast jag inte är så mörkhyad så tar jag åt mig.
blir bara så trött på folk som inte tänker på ngn annan än sig själv.  kan inte alla bara sluta snacka skit, jag får se ut som jag vill, klä mig som jag vill och va den jag är.
jag är den jag är och ingen kommer att kunna ändra på det.
  

Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Men folk kommer ju alltid vara dumma i huvudet, + att vi bor i Hofors.. >_<



Men det är ju oftast dom sen som inte kommer ha någonting när dom blir äldre, och oftast är det dom som kommer stanna kvar här i Hofors när vi andra sticker iväg, och faktiskt blir något. :)

2009-05-15 @ 09:21:48
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0