lazzyyy girrl.

efter att kolla på film med grabbarna igår kväll stack jag till olivia och vi provade lite frisyrer till skolavslutningen.
jag kan liksom inte fatta att snart är det skolavslutning och sen är det skommarlov. det är verkligen efterlängtat!
sen kollade vi lite på o.c ett tag tills vi somnade vid 3-halv 4 någongång kanske. 
blev upp vid 11 tiden sen för olivia skulle till valbo med hennes pappa , sen drog jag hem.
lånade hem hela säsong ett av O.C var så sjukt insatt i den serien när den gick på tv för typ 3-4 år sen och idag har jag bara legat hemma och degat och tittat på hela första säsongen.
blir så himla insatt bara jag ser typ 10min sen måste jag titta klart på allting.
drog iaf ut en stund vid fyra tiden kanske och var med viktoria och kimberly, men det började regna så vi åkte hem till mig ist.
har ätit mat nu. grillat kött, som jag har grillat. yey , julia goes mästargrillarN. haha men det blev gott iaf.
blir upp ganska tidigt imorgon för att sedan dra ner sig till stålringen till kl 11 och kolla på matchen som inte jag kan vara med på mot saik. fingers krosed (stavning) eller vad man nu ska säga.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0