jag vill, jag vill , jag vill!

hola guapos! :)
hann inte berätta om dagen innan jag for iväg till kiwans så tar det nu ist.
blev att ha lite spanska på första lektioen. vi kollade klart på filmen Lady och Lufsen, på spanska. haha , men den är så sorglig och jag är så svag för barnfilmer. sen hade jag lite engelska och sen blev det hemkunskap, där vi lagade lax med potatis och sås.
    jätte gott vare iaf!

orkade inte stanna kvar hela lektionen för vissa var så jävla störda och inte kunde hålla käften.
men drog till sparköp med en massa people ist. sen hade jag so och sen svenska, på svenska lektionen fick vi spela brännboll hela lektionen. väldigt bra!  sen bar det hem och sedan ner till kiwans med mi madre och olivia. hittade ingen kofta eller tröja så jag får leta vidare.stannade sedan p hanssons och tog en galss med olivia. åkte sen ner på min träning. får ju som sagt inte vara med för jag har ont i benhinnan. fyfan jag vill, jag vill, jag vill träna! känner mig rastlös. men har bestämt för att det ska läka helt nu så jag kan spela fullt ut restan av den här säsongen.
orkade inte vara kvar och titta på och så tog snålskjuts med tobbe på moppen hem.
   
har just ätit mat och är mätt och belåten nu. blev pasta och köttfärsås ikväll.
ska väl ta och plugga lite på matte läxan som ska in imorgon då.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

- Mhh.. :)

2009-05-14 @ 20:56:03
URL: http://modigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0