i´m falling behind.

hej ! :)
åkte till skolan och hade idrott första lektionen. sen blev det engelska och då fick vi reda på att vi ska ha prov nästa vecka, yippie. not...  menmen sen no och labb. kul men kalle dampa som fan.
sen matte och jag känner mig så jävla bra just nu, brukar inte jobba på lektinerna men jobbade som fan idag.
cyklade hem och ringde till doktorn igen för att jag har fortfarande ont i benet och efter en vecka sa han att jag skulle ringa igen om jag fortfarande hade ont.
och nu säger dom att jag ska smörja på med voltaren salva och dom hade ingen läkar tid förns onsdag nästa vecka.
ursscch jag som vill spela fotboll nu! menmen får vänta tills nästa vecka så får vi se hur det går.
sitter utanför mitt rum ute på terassen eller vad man nu ska kalla det och steker med solen i ansiktet, vääldigt skön.
jag fattar inte, vädret ändras hela tiden. först imorse vare varmt , sen vi 10 tiden mulet  och sen vid typ kl 2 regnade det och nu sitter jag här i solen. weeirrdd.. aja ska kanske ner och käka pizza med fanny, olivia och kimpan sen. men vi får väl se om jag orkar.
Puss

lite bilde ifrån no´n.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0