fotboll

heey .
blev in till gävle för att se matchen. gick sådär och hofors förlorade med 6-1.  var iskallt att bara sitta där för jag satt i båset i skuggan och det blåste as mkt. höll på att nästan frysa ihjäl-.-' åkte hem och påvägen hem stannade vi på donken. blev chicken mcnuggets för min del. åkte med emil, lena , alle och fanny och vi hade värsta gloria kören i bilen, haha säger jag bara. är hemma nu och ikväll blir det esc.
snart kommer fanzan och olivia till mig. fanny ska ta hit sin boxer så kan vi se på det ute i stugan. blir inga bilder idag, för har gkömt alla sladdar hemma hos mamma som jag hämtar imorgon.
Puss

avslutar med en bild på kimberly och mig sen hösten/vintern 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0