fooootttbollll

tjena tjena o årets solbränna ! :)
har varit och spelat match nu. trodde vi hade samling kl 18.15 men det var 17.45 -.-'  så jag missade match uppställningen och sånt, alla var redan ombytta och klara när jag kom. aja , det var bara för mig att skynda på med kläderna och sen spelade vi. förlorade med 5-1 mot stensätra, tror jag att det var iaf. fick spela i kanske 10 min sen fick jag gå av för att jag hade ont. men nu har jag bestämt mig för att vila tills det blir riktigt bra! blve hem och äta världens godaste fisk som mamma gjorde, mumma på det.
ligger i sängen med datorn i knäet och tittar på hells kitchen. är det bara jag som tänker på det men gordon ramsay kan vara så taskig ibland, liksom hans ordval tex. jag tycker iaf att han tar i för mkt.
men nu ska jag sooovvvaa. väldigt skönt! börjar 8.15 imorgon med idrott, fast jag kan inte vara med,
PussGodnatt

 


Kommentarer
Postat av: fannybanan

sa inte du att du inte fick spela för doktorn? :oo

2009-05-13 @ 19:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0