en vanlig dag.

Hola people !

idag blev det att kliva upp i tid för att sedan ta sig till skolan. uschha på skolan,men som tur var hade jag bara fyra lektioner, sedan fick jag åka hem. åkte hem till mig med olivia. vi åt en massa fika och tittade på gossip girl eftersom jag missade det igår för jag hade fotbolls match. som tur var spelade mamma in det åt mig , happyface på det.
sen blev det att åka hem till olivia för att fixa min design. asnice design hon gjorde åt mig eller hur ? :) i love it.

vid sju tiden blev det ner till stålringen och träna fotboll med damlaget. väldigt kul men dessvärre hade jag väldigt ont i mitt ben. har haft ont brevid benhinnan eller det kanske tillochmed är benhinnan sen typ i vintras och smärtan har kommit till och från ,  har fått sån här ipren salva men det hjälper inte så värst mkt. aja mamma ska fixa så att jag kan kolla upp det så snart som möjligt. iaf.

sitter i min låtsas pappa ingemars gamla och stora tröja och myser framför mammas dator just nu. kan inte sitta vid min egna för den gick sönder i söndags så  jag fick beställa hem en ny. blev en bärbar den här gången ist för en stationär. 
men nu blir det att kolla hur långt det är kvar för den att komma hit.  plus att jag har beställt en klänning som jag hade tänkt att jag skulle ha på skolavslutningen. tidigt ? jag vet. men alltid bra att vara tidig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0