day and night.

blev ut och möta amanda vid busstation igår kväll med olivia. sen drog vi hem till olivia ett tag och tittade på tv, vi gick hem till mig allihopa senare och typ satt vid datorn och kollade lite mer på tv. dampade ganska mkt kan jag säga. haha. gick väl och la oss vid 4-halv5 tiden.

vaknade vid halv ett tiden igen, olivia åkte hem och jag och amanda åt frukost. sen blev det ut och möta emil, patric, jackson och kalle. började spöregna gjorde dte också när vi var påväg ner. uscch hatar oväder...
gick till lilla och sen kom amandas mamma och hämtade henne så hon kunde åka tillbaka till sandviken igen. så jag , emil, jackson, kalle och patric har dragit hem till mig nu och nu sitter vi och kollar på film. vi kollar på The Fast And The  Furious. väldigt bra film (Y) har tre st av filmerna och vill se den nya, men kan inte för jag är inte över fetmton än och så kan jag inte se den på bio -.-'  menmen måste fortsätta kolla på filmen nu för killarna blir irreterade på mig för att jag sitter och skriver.
Puss


olivia på bussen påväg hemifrån valbo.


amanda ((:

yoo ganssttaa.


ute i regnet.

Klockren.
Patric, Kalle, Jackson och Emil.


Kommentarer
Postat av: Olivia

hahah omg..

2009-05-22 @ 18:37:35
URL: http://oliviaeklovs.blogg.se/
Postat av: amanda

sexyyyyyyyyyyy pics på mig.

fattar inte vad jag gör?

hur jag jämnt lyckas bli så snygg på bild, omgomgomg . älska mig sjääääääääääääääääälv.

hooost :)

2009-05-24 @ 23:45:24
URL: http://amandaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0