break it out.

hej bloggläsare ! :)
har precis kommit hemifrån skolan nu. slutade vid tio i fyra-.-' jag förstår inte vad våra lärare tänker med för vi har idrott, musik, bild och slöjd samma dag. jag menar dom riktiga lektionerna idag var matte och svenska. det blir så mkt slötid så man är jätte trött även fast man egentligen inte gjort så mkt. aja, ska hem till min kusin ikväll som fyller 11 år idag. sen blir det att vara hemma hos pappa hela helgen. kommer inte att kunna uppdatera så mkt när jag är där för jag tar inte med mig min dator och får då sitta inne hos pappa ist. bor ute i en liten stuga på gården där. väldigt mysigt och ganska stort ändå. har allt jag behöver där förrutom rinnande vatten. men nu ska jag packa lite clothes och sedan åka till pappa.
Puss 

Kommentarer
Postat av: Jennica

sv: tack ska du ha :)

2009-05-15 @ 18:54:00
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0