bad uppdatering.

inget inlägg blev det ifrån mig igår , så tar dagen nu ist.
på morgonen drog jag och olivia ut till skogen och skrämmde lite småbarn. haha! evil girls.
var kvar i skogen tills kl ´blev typ 11 sen slutade vi.
drog hem, duschade, åt och åkte ner till folkan för hade dansuppvisning. uppvisningen gick väl sådär, glömde typ bort allt! haha. sen blev det att gå lite på bessmerfesten och kika lite sen in till ockelbo och spela match.
matchen gick väl bra... eller inte. haha fick spela uppåt och det gick så dåligt för oss så jag stog tillochmed och pratade med moståndarna. förlorade matchen tvåsiffrigt mot ett. tänker inte skriva hur mkt.

sen hem, fixa sig och när jag kom hem trodde jag att jag hade tappat bort mina nycklar .. inte så värst kul.
men när jag hade gjort mig klar och gått ner till bruket(stan) vid 11 tiden så kom kimpan och sa att dom låg hemma hos oliva. tur för mig säger jag bara! h1h1h. sen blev det att vara ute och dansa lite i parken, och va med folk till typ 1 ngngång sen drog jag hem.

har varit nere på bruket och städat upp efter alla fyllon sen igår nu-.-' fotbollslaget bestämmde att vi skulle göra det för att få in pengar. så visst , det tog en timme och vi får två tusen för idag och imorgon. men jobbigt kan jag säga att det var, stekhett och tidigt.

blir väl att åka till edsken sen med lite people sen får vi väl se vad som händer. lägger väl kanske in lite bilder senare om jag hinner.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0