äpppeellpaj

här öser det ner med regn.... så sjukt tråkigt väder säger jag bara! jag vill ha sol sol sol sol och ännu mera sol ! hade så trökigt så jag gjorde en äppelpaj, haha! men ganska god blev den iaf. blir väl att kolla på greys sen. funderar på om jag ska gå upp på övervåningen och vara lite social och kolla på tv med dom andra två där uppe men orkar inte. är så jävla slö hela jag och plugga skulle jag egentligen också ha gjort men orkar inte med det heller. jag blir trött utav vädret helt enkelt. 'r det sol ute så är man värsta pigg och ska ut o göra ngt men nu orkar jag inte ens förflytta mig ifrån mitt rum till övervåningen.  men nu börjar greys.
Puss

 + 

Kommentarer
Postat av: AmandRudberg

ja visst är det tråkigt väder, man blir trött asså.

kollar också på greys :)

2009-05-13 @ 21:07:30
URL: http://amandarudberg.blogg.se/
Postat av: - H *

- gud vad gott !

2009-05-13 @ 21:59:51
URL: http://merey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0